943 31 39 07
Sentitzen dugu, baina eduki hau ez dago aukeratutako hizkuntzara itzulirik.
Presentziala
Gaztelania
Ez
65
%100a diruz lagunduta
Ikastaroaren helburuak:
CRM Telemarketing ikastaroak lagunduko dizu kudeaketa komertziala eta bezeroarentzako arreta-zerbitzua modu eraginkorrean kudeatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eskuratzen, tresna ezagunenetako baten bidez: CRM (Customer Relationship Management). Gure helburua da ikasturte hau amaitzean bezeroen konbertsio- eta fidelizazio-etapa guztiak menderatzea, eta kudeaketa-tresnaren oinarrizko kontzeptuak eta zure enpresan duen aplikazioa ikastea. Horretarako, gaian espezializatutako prestatzaileak eta % 100 eguneratutako materialak jartzen ditugu zure eskura.
Ikastaroaren edukiak: Kalitateko prestakuntza jasoko duzu, zure eguneroko bizitzan baliagarri izango zaizuna, bai pertsonalki, bai profesionalki: 1. CRMrako sarrera 2. Bezeroarekiko harremana 3. Fidelizazioa 4. E-CRM agerpena eta bilakaera 5. Pertsonalizatzeko tresna 6. Aplikazioa enpresan
Ikastaroaren betekizunak: Bat ere ez
Gure buletinean harpidetu
Funtzionaltasun honetarako, JavaScript euskarria aktibatu behar da.