OC20200602 OC20200602 - CRM telemarketing

Eskuragarri dauden taldeak

OC20200602 OC20200602

Hasiera: 2022/09/12
Amaiera: 2022/10/10

Egunak Hasiera-ordua Amaiera-ordua
Al - Og 17:00:00 21:00:00
Ikastaroari buruzko informazioa

Sentitzen dugu, baina eduki hau ez dago aukeratutako hizkuntzara itzulirik.

Presentziala

Gaztelania

Ez

65

%100a diruz lagunduta

Ikastaroaren helburuak:

CRM Telemarketing ikastaroak lagunduko dizu kudeaketa komertziala eta bezeroarentzako arreta-zerbitzua modu eraginkorrean kudeatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eskuratzen, tresna ezagunenetako baten bidez: CRM (Customer Relationship Management).

Gure helburua da ikasturte hau amaitzean bezeroen konbertsio- eta fidelizazio-etapa guztiak menderatzea, eta kudeaketa-tresnaren oinarrizko kontzeptuak eta zure enpresan duen aplikazioa ikastea.
Horretarako, gaian espezializatutako prestatzaileak eta % 100 eguneratutako materialak jartzen ditugu zure eskura.


 

Ikastaroaren edukiak:
Kalitateko prestakuntza jasoko duzu, zure eguneroko bizitzan baliagarri izango zaizuna, bai pertsonalki, bai profesionalki:

1. CRMrako sarrera
2. Bezeroarekiko harremana
3. Fidelizazioa
4. E-CRM agerpena eta bilakaera
5. Pertsonalizatzeko tresna
6. Aplikazioa enpresan

Ikastaroaren betekizunak: Bat ere ez

Gure buletinean harpidetu

Datuak babesteko politika onartzen dut Datu-babesari buruzko oinarrizko informazioa